Nieuwsbrief 3 Gerrit Abma

zondag 1 mei 2011

Bij Alpe d’HuZes is het gebruikelijk dat je je beklimmingen of één van de 21 bochten opdraagt aan mensen, die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken en/of dat je iemand symbolisch achterop de fiets meeneemt. Uiteraard zullen tijdens de beklimmingen mijn gedachten gaan naar iedereen, die met kanker te maken heeft. In mijn naaste omgeving heb ik gelukkig momenteel niet met kanker te maken, dus nodig ik al mijn sponsors en supporters uit om kandidaten voor te dragen voor wie ik mag fietsen: dat kan één van de beklimmingen zijn, een speciale bocht of symbolisch achterop de fiets meerijden (er is plaats voor iedereen!). Dan weet ik nog beter voor wie ik het doe en het kan mij door moeilijke momenten tijdens de klim heen helpen. Dus ken je iemand, die wel wat extra steun kan gebruiken, en vindt diegene het zelf ook een goed idee, of iemand die het waard is om herinnerd te worden, meld hem / haar bij mij aan, dan gaan we er samen wat moois van maken.

Voor de gehele nieuwsbrief klik hier.

0 reacties:

Back to TOP