Jan Brouwer

maandag 12 oktober 2009

Beste mensen,

het is alweer een week geleden dat ik op de Posbank voor het eerst kennis maakte met enkele Achmea renners.
Ik denk dat het nu eens tijd word dat ik wat over me zelf vertel.
Ik ben in het voorjaar door Hans Bouwhuis gevraagd om mee te gaan naar Alpe d'HuZes.
Op dat moment had ik net alles geregeld om met collega's te gaan survivalen in de Ardennen, dus heb ik gezegd dit jaar niet.

Na alles wat er gebeurd is bij de familie Bouwhuis en de vraag van Geesje wat doe je komend jaar?, was het niet moeilijk om nu JA te zeggen, zeker nu ik bij Alpe d'Achmea kan instappen. Alpe d'Achmea bedankt daarvoor.

Ik ben een hardloper, 2 à 3 keer per week loop ik in de bossen rond Heino. Ook mounten-biken doe ik zo nu en dan gewoon om dat het ook leuk is maar hardlopen blijft mijn sport. Op de Posbank moest ik het op mijn mounten-bike opnemen tegen de race fietsen. Dat was hard werken voor mij, maar wel gezellig onder het fietsen wat bijgepraat en wat meer kennis gemaakt.

Het werd voor mij al snel duidelijk, dat word flink trainen en een andere (race)fiets kopen!! De racefiets is in bestelling, dus binnenkort ga ik los en word fietsen misschien wel mijn sport. Wie weet.

Het is een hele uitdaging maar we weten waar we het voor doen. Kanker de wereld uit helpen. Ik heb zojuist de inschrijving bevestigt, dus het is nu definitief en ga ik meedoen. We zullen elkaar nog regelmatig zien tijdens de trainingen maar op deze manier hoop ik iets minder "de vreemde eend" in de Achmea bijt te zijn.

We zien elkaar,

0 reacties:

Back to TOP