Schaatsclinic zondag 28 november.

woensdag 24 november 2010

Op zondag 28 november organiseert Barend Princen weer een schaatsclinic op de "gouden Ireen Wüst IJsbaan" die volledig voor dit doel is afgehuurd. We starten om 17.00/17.30 uur. Het zou niet alleen gezellig en leuk zijn als jullie zelf ook in grote getallen meedoen maar het levert ook weer wat op voor KWF Kankerbestrijding.
Dus geef jullie op. Gebruik hiervoor het online aanmeldformulier.

De clinic is voor volwassenen en kinderen. Inschrijving is ook mogelijk zondag op de ijsbaan zelf.

Heb je de volgende tegenwerpingen? Denk er dan nog eens goed over na!

Ik schaats niet op noren of ik heb geen noren
  • Het is wel leuk als zo veel mogelijk mensen op noren schaatsen, maar het is zeker niet persé nodig. Je kunt op de ijsbaan alle soorten schaatsen huren
Ik kan helemaal niet schaatsen.
  • Dat is niet erg. Daar is de les ook voor bestemd. We hebben een groot aantal ervaren trainers die precies weten hoe ze met beginnende schaatsers om moeten gaan.
Ik heb geen schaatsles meer nodig
  • Schaatsen is een heel technische sport, samen met de beste trainers kan je je techniek wellicht nog wat verfijnen
  • We hebben de jeugdtrainers van Ireen Wüst aan boord en bijvoorbeeld oud Marathonschaatser Bas van Hest die in 2002 de alternatieve elfstedentoch won.
  • Ik ben bezig met een paar oud topschaatsers, misschien komt daar nog wat uit
Ik durf niet te schaatsen
  • Tja, dat is natuurlijk lastiger. Maar weet dat er voldoende begeleiding is en dat er rekjes zijn om je evenwicht te bewaren.
Hopelijk tot ziens op 28 november,

0 reacties:

Back to TOP